کد خبر: ۹۶۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید: ۱۴۱
عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس با انتشار یک استوری عجیب اعلام کرد که مخالف جریمه بازیکنان و کادرفنی بوده است.

عکس‌| واکنش عجیب مدیر پرسپولیسی به جریمه 10 درصدیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس با انتشار یک استوری عجیب اعلام کرد که مخالف جریمه بازیکنان و کادرفنی بوده است.

در حالی که باشگاه پرسپولیس تصمیم برای جریمه ده درصدی را اجماع مدیرعامل و هیئت‌مدیره قلمداد کرده، حسین خبیری عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در یک استوری نوشته که مخالف اعمال جریمه ده درصدی بوده است.

او همچنین نوشته که بازیکنان و کادرفنی مثل هواداران از وضعیت فعلی ناراحت هستند اما این شکل از برخورد با «با اعضای پرافتخار و متعصب تیم» موردنظر نبوده و حتی او به «دوستان» اعلام کرده که این اقدام حواشی باشگاه را بیشتر خواهد کرد.

خبیری در شرایطی استوری خود را با «اتحاد و همدلی» به پایان رسانده که همین استوری او به نوعی اعلام مخالفت با اکثریت هیئت‌مدیره بوده است. با این حال او نوشته که «قطعا قدردان و حامی کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس» است.

نکته جالب اینکه پیش از این یحیی گل‌محمدی اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس را به بی عملی و ناکارآمدی متهم کرده بود و در سالهای گذشته نیز بسیاری از هواداران اعتقاد داشتند که اعضای هیئت‌مدیره توانایی کمک به درآمدزایی را ندارند.

حسین خبیری که سابقه حضور در سایر پستهای باشگاه پرسپولیس را هم دارد، روز گذشته هرگونه جریمه برای کادرفنی و بازیکنان را تکذیب کرده بود.

1954167

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: